Niniejsza strona internetowa należy do spółki FerrumLabs S.A. z siedzibą w Warszawie, która prowadzi przy jej wykorzystaniu ofertę publiczną oraz akcję promocyjną oferty publicznej [Więcej]

Zainwestuj w FerrumLabs S.A.

1 203 730 PLN
zgromadzony
kapitał
/
1 499 997 PLN
kwota
emisji
Seria BSeria CSeria D

1 203 730 PLN

zgromadzony kapitał

1 499 997 PLN

kwota emisji

80,25%
postęp emisji
257
inwestorów
Projekt
zakończony
24.09.2021
data zakończenia
50 310 PLN
próg powodzenia
FerrumLabs S.A. w pigułce
CEO:Maciej Adamaszek
Data założenia:2021
Branża:męskie kosmetyki premium
Co nas wyróżnia:
  • Jesteśmy dostępni w 24 krajach!
  • Tytuł "Złotej Perły Rynku Kosmetycznego"
  • Paneuropejskie partnerstwo Amazon Prime
  • Jesteśmy w NOTINO i MAKEUP
  • Sprzedajemy wysokomarżowe produkty
  • Maciej Zakościelny jest z nami!
Wycena spółki i oferowane serie akcji
Wycena (pre-money):
5 999 990 zł
Wycena (post-money):
7 499 988 zł
Oferowany % akcji: 20%
Seria
Cena emisyjna
Seria i cena
Pozostało
/
Łączna liczba
B
5,59 PLN
B      5,59 PLN
0
/
40 250
C
5,9 PLN
C      5,9 PLN
0
/
88 983
D
6,21 PLN
D      6,21 PLN
47 708
/
120 773

Aktualności

To już ostatnie godziny emisji akcji! 

 Z tego powodu, zapraszamy na ostatni webinar z teamem true™! Po drugiej stronie ekranu: twórca true™ Maciej Adamaszek i ambasador&akcjonariusz, Maciej Zakościelny!⁣ ⁣⁣ ⁣⁣⁣ ⁣Posłuchaj i sprawdź, czy nasza idea jest Ci bliską.⁣
Mimo obecności na rynku od zaledwie 9 miesięcy, narzuciliśmy sobie bardzo duże tempo rozwoju, od początku zakładając ekspansję na rynki zagraniczne. To ogromna motywacja i droga do spełnienia naszych globalnych ambicji. 
 Maciej Zakościelny znany aktor filmowy, teatralny i telewizyjny został ambasadorem marki true™ men skin care stając się jednocześnie akcjonariuszem spółki FerrumLabs właściciela marki!

 – Podjęcie współpracy biznesowej z Maciejem Zakościelnym to doskonała wiadomość dla firmy oraz akcjonariuszy. Fakt, że gwiazda takiej rangi docenia wschodzącą markę, zawierza naszej idei i inwestuje w biznes, któremu poświęciliśmy ostatnie 2 lata swojego życia, jest ogromnym „kopem motywacyjnym” dla dalszego rozwoju. Wierzę, że wspólnie z Maćkiem zbudujemy jeszcze większą świadomość marki, która przełoży się na jeszcze lepsze wyniki finansowe naszej spółki – mówi Maciej Adamaszek, prezes FerrumLabs i właściciel marki True™ men skin care. 
True™ zdobyło podwójne złoto w największym konkursie branżowym w Polsce! “Debiut Roku” i “Złota Perła Rynku Kosmetycznego”

Z badań wynika, że konsumenci o wiele chętniej kupują produkty opatrzone wyróżnieniami, a my od dziś możemy sygnować produkty true™ logiem „Złota Perła Rynku Kosmetycznego”! 

 Zdobycie takiego wyróżnienia to dla nas fantastyczna wiadomość. Prestiżu nagrodzie dodaje fakt, że w Jury konkursu zasiadają przedstawiciele czołowych firm z sektora FMCG oraz menedżerowie sieci handlowych, którzy biorą pod uwagę skład, wrażenie po użyciu produktu oraz jego odpowiedź na obowiązujące trendy. Opinia staje się więc swego rodzaju papierkiem lakmusowym na ocenę perspektyw sprzedażowych naszej marki. "Nie mogłem wyobrazić sobie lepszego potwierdzenia dla słuszności objętej przez nas strategii rozwoju" – mówi Maciej Adamaszek, twórca True™ men skin care.

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?

Kosmetyki true™ men skin care są w sprzedaży od stycznia 2021, a już wysyłamy je do klientów w 24 krajach! Od kwietnia możemy chwalić się statusem paneuropejskiego partnera Amazon Prime. W lipcu weszliśmy do największej europejskiej sieci drogerii NOTINO, a sierpniu do międzynarodowej sieci MAKEUP, co wiąże się z dotarciem do ponad 300 milionów użytkowników z 19 krajów! To ogromne osiągnięcie dla tak młodej marki. W ciągu 2 lat od zakończenia emisji crowdinvestingowej planujemy osiągnąć sprzedaż na poziomie około 4,5 mln zł rocznie. Zidentyfikowaliśmy niszę w dwóch globalnych trendach, mamy wiedzę i doświadczenie, które pozwolą nam ją zagospodarować! Dzięki temu mamy realne szanse, aby w ciągu 10 lat osiągnąć wartość marki na poziomie 100 mln zł. Dołącz do nas. Zostań akcjonariuszem i buduj z nami światową markę kosmetyków! True!
true™ men skin care, pielęgnacyjna marka z segmentu premium dla mężczyzn, to owoc niemal dwóch lat badań rynku, pracy nad formulacjami, koncepcją marki oraz tworzeniem sieci podwykonawców i dystrybutorów. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A. Pomysłodawcą marki jest Maciej Adamaszek, który dostrzegł niszę na rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jako entuzjasta sportu i zdrowego stylu życia, z wiekiem zaczął zwracać coraz większą uwagę nie tylko na swoją kondycję fizyczną, ale także na wygląd i stan skóry twarzy. Po dogłębnej analizie rynku doszedł do wniosku, że ciężko jest znaleźć produkty w rozsądnej cenie, które jednocześnie miałyby wysokiej jakości skład. Stąd pomysł na True™ men skin care. 
„Zależało mi na zbudowaniu marki bez dużej ilości produktów, których konieczności używania, my mężczyźni, nie do końca rozumiemy. Chciałem stworzyć kosmetyki, które są wygodne w użyciu i faktycznie działają. Takie, w których składniki aktywne są w realnie skutecznych stężeniach. Takie, które opierają się na wiedzy, osiągnięciach biotechnologii i nauki. Zebrałem wokół siebie zespół ekspertów o podobnej filozofii patrzenia na męskie potrzeby i z myślą o nowoczesnych mężczyznach, wymagających jakości oraz skuteczności, stworzyliśmy zaawansowaną linię męskich kosmetyków.” 

 Maciej Adamaszek, twórca marki true™ men skin care i prezes FerrumLabs S.A.  

Produkty

Od początku roku w sprzedaży dostępna jest pierwsza linia produktowa true™ - Advanced Age & Pollution Defence. To kosmetyki zapewniające zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. Do końca 2021 roku poszerzymy ją o dwa nowe produkty, oferując w ten sposób możliwość codziennego, kompleksowego i przede wszystkim prostego rytuału pielęgnacyjnego dla mężczyzn. Wszystkie produkty marki są w 100% wegańskie, produkowane w Europie i wyróżniające się maksymalnym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych. Nasze kosmetyki są także wolne od: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. 

 Dlaczego kremy true™ są wyjątkowe? Znacząco poprawiają wygląd skóry, nawet najbardziej wymagających mężczyzn. Wysokie stężenia substancji czynnych w kremach true™ wnikają w głębsze warstwy skóry. W efekcie sprzyja to odnowie komórek, wzmacnia, chroni i poprawia kondycję skóry. Skład i skuteczność naszych produktów potwierdzają nie tylko opinie użytkowników, ale opiera się na wiedzy, osiągnięciach biotechnologii i nauki. Misją true™ jest udowodnić, że męska pielęgnacja może być zarazem prosta a jednocześnie intensywna i skuteczna. Co szczególnie cenne dla mężczyzn - błyskawicznie się wchłaniają i nie pozostawiają tłustego filmu!

true™ hydrating day cream SPF 15

true™ regenerating night cream

true™ day & night complete skin care set

true™ (coming soon Q3/Q4)

true™ (coming soon Q3/Q4)

W Europie Zachodniej postawiliśmy na partnerstwo z największą platformą handlu internetowego na świecie - Amazon. Po 6 miesiącach intensywnej pracy zostaliśmy partnerem w systemie prime. Nasze produkty są dzięki temu dostępne dla ponad 150 mln klientów Amazon prime w 24h od momentu zakupu. Było to możliwe między innymi dzięki uzyskaniu numerów VAT w siedmiu krajach Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. W lipcu weszliśmy do największej europejskiej sieci drogerii NOTINO, a sierpniu do międzynarodowej sieci MAKEUP - to ogromne osiągnięcie dla tak młodej marki. 

ZESPÓŁ

Maciej Adamaszek

Prezes Zarządu, założyciel

Karierę zawodową rozpoczął w wieku 21 lat, studiując jeszcze na wrocławskiej AWF. Przeszedł całą ścieżkę od przedstawiciela handlowego do dyrektora sprzedaży w międzynarodowych koncernach FMCG: Mars, Cadbury-Wedel, Alima Gerber, w Polsce i Europie Centralnej. Zbudował od podstaw sieć 20 kawiarni pod marką “W Biegu Cafe” oraz sieć restauracji “Charlie Food & Friends” działającej w Polsce i Czechach. Po ponad dwóch latach intensywnego researchu europejskiego rynku kosmetycznego stworzył jedną z pierwszych w Polsce, a pierwszą w segmencie premium męską markę kosmetyczną – true™ men skin care. Prywatnie tata dwóch córek, entuzjasta sportu, maratończyk i triathlonista, ukończył zawody IRONMAN na pełnym dystansie. 

Paulina Szkudlarek

Członek Rady Nadzorczej, Współzałożycielka

Karierę zaczynała w EY, skąd trafiła do Departamentu Audytu Komisji Europejskiej. Od ponad siedmiu lat związana jest z amerykańskim koncernem PPG Industries, gdzie zaczynała jako analityk, a obecnie, w ramach jednostki Automotive Refinish, sprawuje funkcję starszego kierownika procesów i projektów w EMEA oraz globalnego koordynatora kontroli eksportu. Prywatnie pasjonatka górskich wycieczek oraz literatury wysokogórskiej i reportażu. Pasję do muzyki, w tym gry na instrumentach przekazał jej tata, a zamiłowanie do podróżowania, tańca i porządku mama. 

Kamil Mazuruk

Członek Rady Nadzorczej

Absolwent studiów ekonomicznych SGGW oraz International Food Chain Management w Dronten University w Holandii. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Polsce i za granicą pracując w dla takich firm jak Meyn czy Mars. W Mars Polska odpowiadał za działania marketingowe z obszaru Pet Food w kanale specjalistycznym. Następnie zarządzał marketingiem w Mars Cypr i Malta. Jest założycielem grupy marketingowej Good One, którą z sukcesami rozwija od 2009 roku. Wspiera polskie jak i globalne marki w obszarach komunikacji marketingowej oraz działaniach sprzedażowych w internecie. Poza Good One rozwija własne projekty biznesowe oraz angażuje się w ciekawe startupy. Prywatnie mąż i tata 3 synów. Czas wolny spędza na małych i dużych podróżach, wycieczkach rowerowych, aktywnościach sportowych (rower, karate, bieganie) oraz przy dobrych książkach.

Jacek Płucienniczak

Członek Rady Nadzorczej

Absolwent Akademii Medycznej na kierunku Technologii Farmaceutycznej. Członek Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego w sekcji Farmacji Przemysłowej. Karierę zawodową rozpoczynał w Zeneca (dzisiaj AstraZeneca). Przez wiele lat prezesował polskim firmom farmaceutycznym (w tym notowanych na GPW) oraz stowarzyszeniom polskich firm farmaceutycznych. Od 20 lat zajmuje się technologiami leków / wyrobów medycznych / kosmetyków . Od wielu lat prezes i założyciel firmy Pharmann. Prywatnie mąż i tata dorosłej córki. Czas wolny spędza na eno-turystyce i słuchając muzyki poważnej.

Asia Dworakowska

Social Media Manager

Absolwentka Komunikacji i Projektowania Marki w VIAMODA Industrial oraz Nowoczesnej Komunikacji Marketingowej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Tworzy komunikację wizerunkową z głową, i po kolei. Budowaniem image’u dla marek i osób publicznych zajmuje się od przeszło 10 lat. Prowadziła niezliczoną liczbę projektów i produkcji. Współdziała w kolektywie ARTUIST STUDIO, którego misją jest artystyczne i wizualnie niekonwencjonalne przedstawianie produktów/brandów - tak, by zaciekawienie odbiorcy przełożyło się na ich rozpoznawalność i rentowność. Głównymi filarami działalności kolektywu są produkcja zdjęć reklamowych i tworzenie strategii komunikacji dopasowanej pod potrzeby Social Mediów. Niektórzy z klientów ARTUIST STUDIO: Kire Skin, Wellme Time, Marceli Printery, Restauracja Vinegre, Warsaw Creatives, Jumeirah, no i oczywiście true™ men skin care. 

Paweł “Pablo” Biardzki

Opiekun artystyczny i przyjaciel marki

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Od 2009 roku prowadzi agencję brandingową Brandwell, gdzie przy pomocy zespołu stworzył dziesiątki marek, w tym wiele kosmetycznych. W portfolio Brandwell znalazły się takie prace jak rebranding kanału telewizyjnego Discovery Historia, marki napojów Hellena czy Permen. Wśród marek kosmetycznych na uwagę zasługują Arkana, Evree, Yonelle, Purles, Mincer Pharma czy brytyjska marka kosmetyczna Soap & Glory. Jednym z ostatnich projektów kosmetycznych Brandwell była marka true™ men skin care, dla której powstała strategia marki, nazwa, identyfikacja marki i oczywiście projekt opakowań. 

Dominik Lewiński

Fotograf kreatywny i copywriter

Studiował psychologię na UW i fotografię w Warszawskiej Szkole Fotografii. Piewca wolności i prostych przyjemności. Orędownik życia slow life i zgłębiania technik medytacyjnych. Współzałożyciel ARTUIST STUDIO. Mieszka, pracuje, pije i stołuje się w Warszawie.

Nasza historia

  • Grudzień 2018

    Grudzień 2018

     Research europejskiego rynku kosmetycznego
  • Grudzień 2019

    Grudzień 2019

     Rozpoczęcie oficjalnej działalności FerrumLabs sp. z o.o.
  • Styczeń 2020

    Styczeń 2020

    Zgłoszenie znaku towarowego true™ men skin care w EUIPO
  • Styczeń 2020

    Styczeń 2020

    Start prac R&D nad pierwszą linią - “advanced age & pollution defence” 
  • Maj 2020

    Maj 2020

    Rozpoczęcie procedury badań laboratoryjnych i dopuszczenia na rynek 
  • Grudzień 2020

    Grudzień 2020

    Pierwsza partia towaru w magazynie w Polsce i Niemczech 
  • Styczeń 2021

    Styczeń 2021

    Rozpoczęcie sprzedaży, pierwsze zamówienia online
  • Luty 2021

    Luty 2021

    True™ w ofercie 3 największych dystrybutorów online do gabinetów kosmetycznych 
  • Kwiecień 2021

    Kwiecień 2021

     Jesteśmy Paneuropejskim partnerem Amazon Prime! 
  • Maj 2021

    Maj 2021

    Sprzedaż przekroczyła 100 000 zł! 
  • Maj 2021

    Maj 2021

    Aport 100% przedsiębiorstwa FerrumLabs sp. z o.o. do FerrumLabs S.A.
  • Lipiec 2021

    Lipiec 2021

    True™ men skin care rekomendowane przez brytyjskie GQ Magazine - międzynarodowy skaner męskich gustów
  • Lipiec 2121

    Lipiec 2121

    Wejście do największej europejskiej sieci drogerii NOTINO - ogromne osiągnięcie dla tak młodej marki jak true™ 
  • Sierpień 2021

    Sierpień 2021

    Nawiązanie współpracy z MAKEUP, które wiąże się z dotarciem do ponad 300 milionów użytkowników z 19 krajów, rocznie kupujących ponad 50 milionów towarów!
  • Wrzesień 2021

    Wrzesień 2021

    True™ zdobyło podwójne złoto w największym konkursie branżowym w Polsce! “Debiut Roku” i “Złota Perła Rynku Kosmetycznego”
  • Wrzesień 2021

    Wrzesień 2021

     Maciej Zakościelny, znany aktor został ambasadorem i akcjonariuszem true™ men skin care 

Fundacja Dorastaj z Nami

Osobiście wierzę, że prawdziwa męskość leży również w trosce o innych, szczególnie o tych najsłabszych – dzieci. Maciej Adamaszek Dlatego, jako marka true™ chcemy pomagać i robimy to. Spośród wielu szczytnych celów wybraliśmy pomoc dzieciom bohaterów – strażaków, ratowników górskich, medyków, żołnierzy, oraz pracowników społecznych – którzy zginęli lub zostali poszkodowani podczas służby. 


Na mocy umowy podpisanej z Fundacją Dorastaj z Nami 5% globalnych zysków netto planujemy przekazać corocznie na jej cele statutowe. Fundacja powstała w 2010 roku i pomaga dzieciom bohaterów poległych lub poszkodowanych na służbie. Głównym celem działania Fundacji jest długotrwałe wspieranie dzieci w okresie ich edukacji, do 25 roku życia. Dzięki działalności Fundacji, dzieci otrzymują regularną, szeroko rozumianą pomoc edukacyjną, psychologiczną, wsparcie finansowe oraz przygotowanie do wejścia na rynek pracy. Misją Fundacji jest także budowanie etosu służb publicznych. Jako organizator wystaw, kampanii społecznych i debat, Fundacja przybliża społeczeństwu pracę ludzi, którzy poświęcają swoje życie służbie innym. 

MODEL BIZNESOWY

Rynek męskich kosmetyków premium dzieli się, w dużym uproszczeniu, na dwie kategorie cenowe. Z jednej strony to produkty w cenie 50-70 zł za 50ml, sprzedawane przez popularne sieci detaliczne, w których marża sięga nawet 70 proc. ceny produktu na półce sklepowej. Aby sprostać tak wysokim marżom, międzynarodowe koncerny opracowują kosmetyki w oparciu o tanie składniki aktywne w małych ilościach (często pochodzenia chińskiego). Dzięki temu produkcja sprowadza się do kosztów nawet kilkudziesięciu groszy. 

Na drugim biegunie są jakościowe produkty, o bogatej zawartości skutecznych składników aktywnych, produkowane przez znane marki dermokosmetyczne, ale dostępne w cenie 700 - 1400 zł za 50ml. 

Marka true™ men skin care jest połączeniem tych dwóch światów. Naszą misją jest zapewnienie naszym odbiorcom prostego, jakościowego i skutecznego rytuału pielęgnacyjnego w rozsądnej cenie. Dlatego, z jednej strony nasze kosmetyki mają skuteczność i jakość składników, analogiczną do produktów z najwyższej półki, z drugiej - są w zasięgu cenowym segmentu premium, kosztując 190 zł.  

Marka true™ men skin care swoją sprzedaż realizuje dwoma głównymi kanałami - online i offline. Docieramy zarówno do klienta indywidualnego, jak i do gabinetów kosmetycznych.

W Europie Zachodniej postawiliśmy na partnerstwo z największą platformą handlu internetowego na świecie - Amazon. Po 6 miesiącach intensywnej pracy zostaliśmy partnerem w systemie prime. Nasze produkty są dzięki temu dostępne dla ponad 150 mln klientów Amazon prime w 24h od momentu zakupu. Było to możliwe między innymi dzięki uzyskaniu numerów VAT w siedmiu krajach Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. 
W ramach sprzedaży internetowej w Polsce produkty są dostępne na naszej stronie truemenskincare.com, na stronie partnerów handlowych, największych hurtowni dystrybuujących produkty do gabinetów kosmetycznych czy drogeriach internetowych, w tym największej w Polsce - topestetic.pl

Bardzo ważnym kanałem sprzedaży są dla nas gabinety kosmetyczne. Jesteśmy już w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce. Naszym celem jest dotarcie do 5.000 gabinetów! To bardzo obiecujący kierunek, który nie tylko zapewnia sprzedaż naszych produktów, ale buduje też naszą wiarygodność, jako profesjonalnej marki o najwyższej jakości składnikach i skutecznym działaniu. Nie do przecenienia są również rekomendacje pracujących tam specjalistów. 

W kolejnych latach będziemy umacniać swoją obecność w tym segmencie i rozszerzać asortyment. Będziemy też działać w kierunku powtórzenia tego modelu w pozostałych krajach Unii Europejskiej . W kwietniu rozpoczęliśmy rozmowy na temat wejścia do jednej z największych sieci drogeryjnych w Polsce i w Europie.

RYNEK I KONKURENCJA

Według raportu Euromonitor International światowy rynek męskiej pielęgnacji miał osiągnąć w 2020 roku wartość ponad 50 mld dol., a od 2015 roku potroić swoje przychody. Rynek kosmetyków dla mężczyzn stanowi 10 proc. światowego rynku kosmetycznego i z roku na rok dynamicznie rośnie. (źródło:www.widomoscikosmetyczne.pl)
 
Według raportu PMR, w Polsce rynek kosmetyków rośnie nieprzerwanie od 2006 roku w średnim rocznym tempie 4 proc. Tendencji wzrostowej nie zaszkodziła pandemia, choć wzrost ten był w 2020 roku nieco mniejszy (1,6 proc.). Ostatecznie, w 2020 roku rynek osiągnął wartość 25 mld zł. Według raportu KPMG mężczyźni wydają rocznie na kosmetyki i akcesoria do golenia prawie 850 mln zł. Potwierdza to, że rynek kosmetyków dla mężczyzn to wciąż nisza o ogromnym potencjale wzrostu, biorąc chociażby pod uwagę wartość i trendy w męskiej pielęgnacji na rynkach zagranicznych.  

25 mld złotych


Rynek kosmetyków rósł nieprzerwanie od 2006 roku w średnim tempie 4 proc. rocznie. Również w ubiegłym roku, pomimo pandemii koronawirusa oraz wprowadzanych ograniczeń w handlu, odnotował wzrost na poziomie 1,6 proc., osiągając wartość ok. 25 mld zł (Źródło: Raport PMR „Handel detaliczny artykułami kosmetycznymi w Polsce 2021. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2021-2026”)

849 mln złotych


to roczne wydatki mężczyzn na kosmetyki i akcesoria do golenia (Źródło: KPMG rynek dóbr luksusowych, 2018) 

3,6%


to udział kosmetyków premium w rynku kosmetycznym (Źródło: KPMG rynek dóbr luksusowych, 2018)

Mężczyźni zaczynają zwracać uwagę na pielęgnację twarzy od ok. 30-35 roku życia, a to obecnie, według danych GUS, najliczniejsza grupa wiekowa mężczyzn w Polsce i nasz główny target. Przez kolejne 15 lat będzie to też grupa stanowiąca falę tzw. „heavy users” produktów do pielęgnacji twarzy. Producenci dostrzegają też coraz bardziej potencjał tzw. „silver generation”, czyli osób w wieku 50 lat. To najszybciej rosnąca grupa wiekowa w Polsce, stanowiąca prawie 40 proc. naszej populacji. To właśnie z myślą o tej grupie rozwija się trend “silver economy”, ukierunkowany na wykorzystanie potencjału nabywczego osób starszych i starzejących się. (Źródło: GUS, „Stan i struktura ludności według wieku 1970-2050”)

Coraz więcej dojrzałych mężczyzn będzie sięgać po produkty, które pomogą im zachować na dłużej atrakcyjny wygląd, który jest i będzie ważnym elementem tzw. wellbeing, zdrowego stylu życia i dbania o kondycję fizyczną oraz psychiczną.  

Co zyskasz inwestując w true™ men skin care?

O trendzie silver economy i rozwijającym się dynamicznie rynku kosmetyków dla mężczyzn opowiada Maciej Adamaszek, prezes spółki FerrumLabs, która jest właścicielem marki true™ men skin care. Zapraszamy serdecznie do zadawania Was pytań.

CELE INWESTYCYJNE

Emisja prowadzona jest na kwotę 1 500 000 zł. Cele poniżej uporządkowane są od najpilniejszego. W przypadku zebrania mniejszej niż pełna kwota emisji, wszystkie cele zostaną proporcjonalnie obniżone.

900 000 (61%)

Zwiększenie skali produkcji

Koszty nabycia surowców, zwiększenie stanów magazynowych

250 000 (17%)

Sprzedaż i marketing

Zatrudnienie Customer Service Managera, inwestycje w promocję sprzedaży na platformie Amazon na 7 rynkach w Europie, Reklama SM, SEM 

180 000 (10%)

Rozwój i badania

Koszty poniesione przy rozpoczęciu pracy nad nowymi produktami, testowanie różnych wariantów produktów, badania i prace laboratoryjne, projektowanie opakowań 

100 000 (7%)

Inwestycje w środki niematerialne

Zakup receptur produkowanych na zlecenie produktów, w celu umożliwienia produkcji u różnych podwykonawców 

70 000 (4%)

Koszty IT, ogólne koszty zarządu


DODATKOWE KORZYŚCI

Dla akcjonariuszy, którzy zdecydują się na pakiet akcji o wartości 290 zł i więcej, przygotowaliśmy specjalny prezent, książkę Sztuka Zwycięstwa - wspomnienia Phila Knighta, twórcy marki NIKE. “Spośród wielu książek, ta była dla mnie jedną z ważniejszych inspiracji przy tworzeniu marki true™ men skin care. Dlatego chciałbym osobiście podziękować tym, którzy nam zaufali i w ramach prezentu do pakietów korzyści dodać właśnie tę pozycję. Mam nadzieję, że tak jak mnie, zainspiruje ona Was do wielkich rzeczy.” - Maciej Adamaszek

Od 34 akcji

Pakiet 1 - 190,06 złotych

  • Zaproszenie do zamkniętej grupy akcjonariuszy na Facebooku 
  • Zestaw kremów true™ day & night na 10 dni stosowania w formie próbek 
  • Jednorazowy rabat 10% na zakupy w sklepie firmowym 
Zainwestuj

Od 52 akcji

Pakiet 2 - 290,68 złotych

  • Zaproszenie do zamkniętej grupy akcjonariuszy na Facebooku
  • Książka "Sztuka Zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE", która stanowiła dla Macieja Adamaszka inspirację przy tworzeniu marki true™ men skin care
  • 1 Krem true™ men skin care o wartości 190 zł dla pierwszych 200 akcjonariuszy. Po wyczerpaniu puli: Zestaw kremów true™ day & night na 20 dni stosowania w formie próbek 
  • Jednorazowy rabat 10% na zakupy w sklepie firmowym 
  • 2 zestawy próbek (5 dni stosowania) dla znajomych 
Zainwestuj

Od 124 akcji

Pakiet 3 - 693,16 złotych

  • Zaproszenie do zamkniętej grupy akcjonariuszy na Facebooku
  • Książka "Sztuka Zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE", która stanowiła dla Macieja Adamaszka inspirację przy tworzeniu marki true™ men skin care
  • Zestaw dwóch kremów true™: day & night complete men skin care set o wartości 290 zł dla pierwszych 200 akcjonariuszy. Po wyczerpaniu puli: 1 Krem true™ day hydrating cream SPF 15
  •  Jednorazowy rabat 15% na zakupy w sklepie firmowym
  • 2 zestawy próbek (5 dni stosowania) dla znajomych
Zainwestuj

Od 179 akcji

Pakiet 4 - 1 000,61 złotych

  • Zaproszenie do zamkniętej grupy akcjonariuszy na Facebooku
  • Książka "Sztuka Zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE", która stanowiła dla Macieja Adamaszka inspirację przy tworzeniu marki true™ men skin care.
  • Zestaw dwóch kremów true™: day & night o wartości 290 zł!
  • Rabat 15% ważny do końca 2021 roku w sklepie firmowym
  • 3 zestawy próbek (5 dni stosowania) dla znajomych
  • Przedpremierowy dostęp do nowych produktów przed wprowadzeniem na rynek 
Zainwestuj

Od 448 akcji

Pakiet 5 - 2 504,32 złotych

  • Zaproszenie do zamkniętej grupy akcjonariuszy na Facebooku
  • Książka "Sztuka Zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE", która stanowiła dla Macieja Adamaszka inspirację przy tworzeniu marki true™ men skin care
  • 2 zestawy kremów true™ day & night w formie 2 miesięcznej, co 30 dniowej subskrypcji
  • Rabat 15% ważny do końca 2021 roku w sklepie firmowym 
  • 5 zestawów próbek (5 dni stosowania) dla znajomych 
  • Przedpremierowy dostęp do nowych produktów przed wprowadzeniem na rynek 
Zainwestuj

Od 895 akcji

Pakiet 6 - 5 003,05 złotych

  • Zaproszenie do zamkniętej grupy akcjonariuszy na Facebooku 
  • Książka "Sztuka Zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE", która stanowiła dla Macieja Adamaszka inspirację przy tworzeniu marki true™ men skin care
  • 2 zestawy kremów true™ day & night w formie 2 miesięcznej, co 30 dniowej subskrypcji 
  • Rabat 20% ważny do końca 2021 roku w sklepie firmowym 
  • 5 zestawów próbek (5 dni stosowania) dla znajomych 
  • Przedpremierowy dostęp do nowych produktów przed wprowadzeniem na rynek 
Zainwestuj

Od 1789 akcji

Pakiet 7 - 10 000,51 złotych

  • Zaproszenie do zamkniętej grupy akcjonariuszy na Facebooku
  • Książka "Sztuka Zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE", która stanowiła dla Macieja Adamaszka inspirację przy tworzeniu marki true™ men skin care
  • 4 zestawy kremów true™ day & night w formie 4 miesięcznej, co 30 dniowej subskrypcji 
  •  Rabat 20% ważny 6 miesięcy na zakupy w sklepie firmowym 
  • 10 zestawów próbek (5 dni stosowania) dla znajomych 
  • Przedpremierowy dostęp do nowych produktów przed wprowadzeniem na rynek 
Zainwestuj

Od 5367 akcji

Pakiet 8 - 30 001,53 złotych

  • Zaproszenie do zamkniętej grupy akcjonariuszy na Facebooku
  • Książka "Sztuka Zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE", która stanowiła dla Macieja Adamaszka inspirację przy tworzeniu marki true™ men skin care
  •  12 Zestawów kremów true™ day & night w formie 12 miesięcznej, co 30 dniowej subskrypcji
  • Rabat 25% ważny 6 miesięcy na zakupy w sklepie firmowym
  •  20 zestawów próbek (5 dni stosowania) dla znajomych
  • Przedpremierowe testy (2 sztuki) nowych produktów przed wprowadzeniem na rynek
  •  Weekend dla dwojga w krajowym Marriott Resort & SPA z zabiegami dla dwojga w SPA
  •  Spotkanie kwartalne z zarządem, w celu omówienia wyników i planów
Zainwestuj

Od 12523 akcji

Pakiet 9 - 70 003,57 złotych

  • Zaproszenie do zamkniętej grupy akcjonariuszy na Facebooku 
  • Książka "Sztuka Zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE", która stanowiła dla Macieja Adamaszka inspirację przy tworzeniu marki true™ men skin care
  • 24 Zestawów kremów true™ day & night w formie 24 miesięcznej, co 30 dniowej subskrypcji
  • Rabat 25% ważny 6 miesięcy na zakupy w sklepie firmowym 
  • 20 zestawów próbek (5 dni stosowania) dla znajomych
  • Przedpremierowe testy (5 sztuk) nowych produktów przed wprowadzeniem na rynek 
  • Weekend w jednym z butikowych SPA w Polsce wraz z tytułem Ambasadora marki true™, połączony z uroczystą kolacją z zarządem marki true™ 
  •  Spotkanie kwartalne z zarządem, w celu omówienia wyników i planów
Zainwestuj

Od 17890 akcji

Pakiet 10 - 100 005,1 złotych

  • Napisz na inwestor@ferrumlabs.com lub zadzwoń  504 15 27 17
  • Zaproponujemy coś specjalnie dla Ciebie 
Zainwestuj

MOŻLIWOŚCI EXITU

Wykup akcji

Spółka zaproponuje wykup akcji w cenie 108% ceny akcji w 2023 roku czyli w drugim roku działania spółki akcyjnej. Wykup przeprowadzony zostanie jeśli sytuacja finansowa spółki na to pozwoli. Wykup nie będzie obowiązkowy, akcjonariusze sami zdecydują czy chcą sprzedać akcję na bazie wyników finansowych spółki w tamtym czasie. 

Debiut giełdowy

Zarząd spółki postrzega debiut jako szansę na uwiarygodnienie i rozwój spółki. Dlatego w 2023-2024 zamierza rozpocząć proces zmierzający do debiutu na rynku NewConnect. W tej chwili Spółka nie podjęła jeszcze żadnych kroków zmierzających do debiutu.

Handel akcjami

Każdy akcjonariusz w dowolnym momencie może sprzedać swoje akcje zainteresowanej osobie na podstawie prostej umowy. Należy pamiętać o tym, że sprzedaż akcji spółki poza rynkiem regulowanym jest bardzo trudna. Obecnie nie istnieje zorganizowany system obrotu akcjami i sprzedaż akcji każdorazowo wymaga samodzielnego znalezienia nabywcy. W przypadku decyzji o wyjściu ze spółki, inwestor może mieć trudności ze sprzedażą zakupionych akcji. Należy mieć świadomość, że inwestor może nie zarobić, a nawet ponieść stratę na odsprzedaży akcji na rynku prywatnym lub w razie debiutu spółki na rynku regulowanym lub NewConnect. 

Polityka Dywidendowa

Do 2025 roku spółka planuje reinwestować większość zysków w dalszy, intensywny rozwój spółki, tak by budować jej rynkową wartość. Dywidenda będzie wypłacana od roku 2026.

FAQ

Jak najbardziej! Można inwestować dowolną liczbę razy. Kwoty inwestycji się sumują, a akcje są przyznawane według końcowej, łącznej kwoty. 
Pełne imię i nazwisko z polskimi znakami (tak jak w dowodzie osobistym) oraz datę urodzenia. Dodatkowo należy podać adres. Może, ale nie musi być to adres zamieszkania.  
Podczas zakupu akcji wystarczy podać adres, pod który mają zostać dostarczone ewentualne nagrody. 
Nie, z powodu uwarunkowań prawnych, zakup akcji "na inną osobę" nie jest możliwy. Każdy inwestor musi dokonać inwestycji osobiście, z własnego konta. Nie dotyczy to osób nieletnich - w ich przypadku, inwestycji dokonuje opiekun prawny. 
Wszystkie nagrody zostaną wysłane do inwestorów po podwyższeniu kapitału i rejestracji akcji przez KRS. Będzie to zatem 3 do 4 miesięcy po ostatnim dniu emisji.
Jak najbardziej! W przypadku inwestorów z zagranicy w procesie płatności tPay należy wybrać płatność przelewem SEPA Single Euro Payments Area. Następnie należy wybrać płatność z kraju, w którym się mieszka i dokonać przelewu zgodnie z instrukcją operatora płatności. 
Po nabyciu akcji w tego rodzaju emisji nie trzeba odprowadzać żadnego podatku (w tym PCC). 
Tak, inwestor może sprzedać swoje akcje. Podczas transakcji wystarczy wypełnić formularz umowy kupna-sprzedaży. Należy także poinformować spółkę o takiej transakcji, celem wpisania zmiany do księgi akcyjnej. Podatek należy odprowadzić w przypadku sprzedaży akcji lub wypłaty dywidendy przez spółkę. Gdy dochodzi do sprzedaży akcji, sprzedający musi zapłacić podatek dochodowy 19% od uzyskanego zysku ze sprzedaży. Kupujący rozlicza się z zakupu samodzielnie, płacąc podatek od czynności cywilnoprawnych (PCC). 
Od 1 marca 2021 r. akcje papierowe zostaną zastąpione tzw. „akcjami rejestrowymi” tj. akcjami ujawnionymi w elektronicznym rejestrze akcjonariuszy, który będzie prowadzony przez uprawniony do tego podmiot (np. dom maklerski). Od 1 marca 2021 r. spółki nie będą już wydawać dokumentów akcji ani też nie będą prowadziły księgi akcyjnej. W związku z dematerializacją akcji certyfikaty akcji nie są wystawiane w formie papierowej, znajdują się wyłącznie na rachunku maklerskim.  
Wartość nominalna akcji wynika z kapitału zakładowego spółki, który nie jest tożsamy z wyceną rynkową spółki. Wartość rynkową spółki określa bardzo wiele czynników. Są to między innymi dotychczasowe wyniki finansowe spółki, posiadane aktywa i pasywa, perspektywa wzrostu w przyszłości, sytuacja rynkowa, siła zespołu stojącego za spółką. Rozbieżność między ceną nominalną akcji i kapitałem zakładowym a wyceną spółki dotyczy zwłaszcza spółek z branży nowych technologii. Przykładowo, gdyby zastanowić się ile warty jest cały sprzęt, nieruchomości i inne rzeczy składające się na majątek spółki np. Facebook, to ich wartość i tak będzie wielokrotnie niższa niż notowania Facebooka na giełdzie. 
Wpłacone środki zostaną zwrócone inwestorom. Warunki zwrotu określone są w regulaminie (link dostępny w stopce).  
Nie, objęcie akcji nie wymaga spotkania z notariuszem.  

Istotne czynniki ryzyka

Pierwsze produktu Spółki to kremy do twarzy z uwagi, że jest to największa grupa produktowa stosowana przez mężczyzn. Rozwój marki będzie wiązać się z oferowaniem kolejnych produktów w nowych kategoriach. Swoje plany Emitent opiera o swoją najlepszą wiedzę i analizę rynku. Istnieje jednak ryzyko, że dane i biznesowa intuicja może okazać się zawodna i strategia rozwoju będzie wymagała zmian. Przedmiotowe ryzyko należy ocenić jako istotne.
Rynek kosmetyków przez lata zdominowany był przez kosmetyki dla kobiet. To także kobiety są głównymi klientkami sklepów, salonów i marek kosmetycznych. Istnieje ryzyko, że rynek kosmetyków dla mężczyzn nie będzie rozwijać się tak jak zakłada to Emitent a dynamika sprzedaży oferowanych produktów będzie mniejsza od planowanej. Spółka od samego początku buduje swą dystrybucję i świadomość na wielu rynkach europejskich. Nie tylko na rynku polskim, gdzie udział kosmetyków męskich w całości rynku jest niski. Przedmiotowe ryzyko jest oceniane przez Spółkę jako istotne.
Spółka korzysta z zewnętrznych podwykonawców takich jak: producenci składników do kremów, zewnętrzne laboratoria opracowujące i testujące receptury czy producentów produktów końcowych. Wszystko to składa się na możliwość pojawienia się zatorów logistycznych lub składników produktów, które nie będą spełniać standardów marki TRUE. Dlatego Spółka podejmuje działania w zakresie: kontroli jakości (niezależne od producentów), zakupu receptur by mieć elastyczność w wyborze producenta, Spółka planuje w przyszłości zatrudnić menedżera do spraw jakości sprzedawanych produktów.
W przypadku podmiotów działających w branży produkcji i dystrybucji kosmetyków jedną z istotniejszych kwestii jest zaufanie klientów do marek, które należą do danego przedsiębiorstwa. Utrata zaufania i rozpoznawalności produktów na polskim rynku mogłaby spowodować zmniejszenie wielkości sprzedaży, spadku realizowanych marż oraz utratę wartości składników majątku w postaci własnych znaków towarowych i w konsekwencji doprowadzić do pogorszenie się sytuacji finansowej Spółki. Aby temu zapobiegać Spółka stosuje się do procedur wprowadzania i badania kosmetyków, które przez marką stawiają obowiązek badań i dokumentacje PIF. Spółka na bieżąco monitoruje reakcje klientów, oceny produktów, komentarze w social mediach. Spółka zatrudnia również profesjonalną agencję piar do monitoringu mediów.
Przedsiębiorstwo zleca wykonanie oferowanych kosmetyków wyspecjalizowanym, zewnętrznym podmiotom. Niemniej jednak jako ich sprzedawca odpowiada przed klientami jeśli wystąpią potencjalne wady produktów lub błędów receptury. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Spółka byłaby zmuszona do pokrycia kosztów wymiany wadliwych produktów oraz rekompensaty potencjalnych strat konsumentów. Jednocześnie w znaczącym wymiarze ucierpiałaby rozpoznawalność i jakość marki kosmetyków.
Branża, w której działa Spółka w Polsce charakteryzuje się dużym poziomem konkurencji. Zmiana polityki cenowej przez największych uczestników rynku, lub ewentualna konsolidacja branży mogą spowodować powstanie dodatkowej presji cenowej na innych uczestnikach do weryfikacji poziomu cen. Konkurencja cenowa wśród uczestników rynku może w konsekwencji przełożyć się na spadek marż i pogorszenie wyników finansowych Spółki.
Obecnie Spółka część swojej sprzedaż międzynarodowej opiera o platformę Amazon i program Amazon FBA Prime. Istnieje ryzyko, że w przypadku nieprzewidzianych działań Amazon Spółka zostanie odcięta od dostępu do sprzedaży produktów na kraje inne niż Polska. W tym celu część sprzedaży internetowej jest kierowana na własną stronę internetową. Spółka zgodnie z planem rozwoju będzie dążyć do dywersyfikacji partnerów handlowych zagranicą zarówno w obszarze B2B (dystrybucja) jak i B2C (sklepy stacjonarne). Spółka nie planuje rozwijania systemu sprzedaży komisowej. Spółka w wyniku wystąpienia niekorzystnej sytuacji ekonomicznej może utracić płynność finansową, co może wiązać się z nieosiągnięciem zakładanych wyników finansowych i zmusić zarząd Spółki do zmiany strategii działań operacyjnych. Zarząd w sposób ciągły nadzoruje sytuację finansową i operacyjną Spółki i stara się minimalizować ryzyko wystąpienia utraty płynności finansowej.
Spółka dąży stale do pozostania małą i elastyczną strukturą, która szybko może reagować na zmiany rynkowe i do czasu uzyskania skali nie generować wysokich kosztów stałych. Wiele elementów procesu wytwarzania i badania produktu zlecenia jest na zewnętrznym podwykonawcom. Spółka planuje przeznaczyć część środków pochodzących z emisji na zakup receptur by mieć elastyczność w wyborze podwykonawców.
Niewielki zespół Emitenta postrzega jako swój atut. Nie tylko z uwagi na koszty stałe i możliwość rozbudowy zespołu według potrzeby, ale także jako łatwość zapewnienia sprawnej komunikacji w zespole, który musi szybko reagować na otoczenie biznesowe. Aby utrzymać obecnie posiadanych kluczowych współpracowników i managerów Emitent planuje przeznaczyć część akcji Spółki na program motywujący dla partnerów i pracowników. 
Sytuacja makroekonomiczna wywołana cyklem gospodarczym i pandemią, która dodatkowo pogorszyła sytuację gospodarek może rodzić obawy, że konsumenci skupią swoją uwagę na produktach niezbędnych. Emitent wierzy jednak w tak zwany “efekt szminki”. Jest to twierdzenie, iż w gospodarce w okresach kryzysów gospodarczych funkcjonuje mechanizm polegający na radykalnej zmianie preferencji konsumentów w tym sensie, iż zmniejsza się konsumpcja dóbr luksusowych o dużej wartości, a wzrasta konsumpcja dóbr luksusowych o relatywnie mniejszej wartości np. zmniejsza się wolumen sprzedaży luksusowych samolotów i samochodów, a wzrasta wolumen sprzedaż luksusowych kosmetyków, urządzeń elektronicznych, produktów spożywczych. Produkty oferowane przez Spółkę łączą własne składniki z segmentu luksusowego, w produktach w segmencie cenowym premium.
Spółka kupuje część surowców i usług w krajach znajdujących się na terenie Unii Europejskiej. Spółka sprzedaje również swoje produkty na terenie całej Unii Europejskiej oraz poza nią np. w Wielkiej Brytanii. W związku z powyższym Spółka narażona jest na ryzyko walutowe. Wahania kursu złotego względem walut obcych mogą przekładać się negatywnie na wysokość osiąganej przez Spółkę marży oraz w konsekwencji na wyniki finansowe. Zarząd Spółki na bieżąco monitoruje kursy walut poprzez to stara się minimalizować przedmiotowe ryzyko. Przedmiotowe ryzyko oceniane jest przez Spółkę jako umiarkowane. 
Zmiany przepisów prawa lub jego interpretacje mogą stanowić znaczące zagrożenie dla działalności Emitenta. Częste nowelizacje przepisów prawa, oraz ich niejednolita interpretacja wpływają znacząco na poziom ryzyka prowadzenia działalności gospodarczej, w szczególności w zakresie prawa podatkowego, prawa handlowego, prawa celnego, prawa prowadzenia działalności gospodarczej, przepisów prawa pracy lub przepisów dotyczących rynku kapitałowego. Każda zmiana przepisów prawa może mieć negatywny wpływ na działalność Emitenta, w tym na zmniejszenie dynamiki działań oraz niekorzystną zmianę kondycji finansowej, a tym samym spadek wartości aktywów i przychodów Emitenta. Zarząd Emitenta na bieżąco monitoruje zmiany w przepisach prawnych i sposobie ich interpretacji, poziomie prac sejmowych, jak również orzecznictwa dotyczącego branży będącej obszarem działań Emitenta. Emitent dokłada najwyższej staranności, aby dostosować z odpowiednim wyprzedzeniem strategię Emitenta do występujących zmian.
Emitent nie może wykluczyć, że jego szacunki dotyczące wysokości kapitału, jaki jest niezbędny dla zrealizowania celów inwestycyjnych i operacyjnych wskazanych i opisanych w dokumencie ofertowym, okażą się niedokładne, a dotychczas zabezpieczone środki finansowe będą niewystarczające. W przypadku nie pozyskania środków w kwocie odpowiadającej pełnej wartości emisji Akcji Serii B, Akcji Serii C oraz Akcji Serii D istnieje ryzyko, iż dokonane inwestycje, wobec braku możliwości ich pełnego sfinansowania, mogą nie przynieść zakładanych zysków lub w skrajnym przypadku zakończyć się niepowodzeniem.
Spółka powstała w dniu 7 maja 2021 r. a jej pierwszy rok obrotowy kończy się w dniu 31 grudnia 2021 r., w związku z czym Spółka nie zakończyła jeszcze żadnego roku obrotowego i nie sporządziła sprawozdania finansowego za żaden zakończony rok obrotowy. W związku z czym brak jest możliwości porównania jakichkolwiek prognoz finansowych lub potencjalnych przychodów Spółki z jej historycznymi danymi finansowymi. Spółka dołoży wszelkich starań, aby przedstawione potencjalne przychody Spółki były adekwatne do uwarunkowań rynkowych oraz możliwości Spółki. Opisywane ryzyko wiąże się przede wszystkim z brakiem możliwości osiągnięcia konkretnych wyników finansowych i konkretnej wartości akcji w przyszłości lub wypłaty ewentualnej dywidendy.
Zarząd spółki jest jednoosobowy. W przypadku gdy prezes zarządu Spółki nie będzie mógł wykonywać swoich obowiązków istnieje ryzyko opóźnień lub paraliżu spółki. Emitent jest tego świadomy i jeśli taka sytuacja miałaby się pojawić stosowane będą przepisy KSH mówiące o możliwości oddelegowania członka Rady Nadzorczej do pełnienia funkcji prezesa. W przypadku szybkiego rozwoju Spółki nie wykluczone jest zwiększenie liczby Członków Zarządu. 
Spółka wskazuje, że akcjonariuszem który posiada pakiet większościowy akcji, uprawniający do większości głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy jest Spółka FerrumLabs SP Z OO. W związku z powyższym, przy takiej strukturze akcjonariatu, potencjalni akcjonariusze Spółki Akcji Serii B, Akcji Serii C oraz Akcji Serii D nie będą mieli żadnego wpływu zarówno na realizowaną przez Spółkę politykę, jak również na ustalania składów organów zarządczych i nadzorczych oraz na politykę dywidendową.
Zgodnie z treścią art. 19 ust.1 ustawy z dnia z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym, Wpis do Rejestru jest dokonywany na wniosek, chyba że przepis szczególny przewiduje wpis z urzędu. Zgodnie z treścią art. 19 ust. 3 w/w ustawy Wniosek złożony z naruszeniem przepisu ust. 2 lub nieprawidłowo wypełniony podlega zwróceniu, bez wzywania do uzupełnienia braków. (...). Istnieje zatem ryzyko, że w przypadku złożenia wniosku z naruszeniem art. 19 ust. 3 ustawy, podwyższenie kapitału zakładowego obejmujące emisję Akcji Serii B, Akcji Serii C oraz Akcji Serii D nie zostanie zarejestrowane.

Udostępnij emisję

Kontakt

Masz pytania? Napisz do Nas!